???

Man kan köpa en vanlig liten 600-900W för 80euro och uppåt (700 SEK och uppåt). Skall man ha en inbyggnadsmikro till ett 50cm skåp så verkar de landa på ca 400 euro (3700 SEK) varför katten då??

Det är precis som med inbyggnadskyl/frys - Både dyrare och betydligt sämre.... :-/

Dessutom går fastighetsskatten upp när man flyttar upp mikron från diskbänken.
Det beror kanske på förmånen av det ökade utrymmet på bänken. Ringholm har säkert en bra förklaring.

IKEA sålde tidigare en ram man kan sätta runt en vanlig mikro. Det borde väl vara billigaste alternativet.

Benno_ skrev:
Dessutom går fastighetsskatten upp när man flyttar upp mikron från diskbänken.
Det beror kanske på förmånen av det ökade utrymmet på bänken. Ringholm har säkert en bra förklaring.
Ja om man tar upp man har en inbyggnadsmicro, men gör man det ? skulle jag inte gjort :)

Jag tror att en del av förklaringen är att en inbyggnadsmikro behöver en temp- eller tidsstyrd fläkt för att inte skåpet ska bli för varmt, och att det krävs lite mer avancerade infästningar när den inte bara ska ställas på en bänk.
Annars tycker jag att Jureit sammanfattade det rätt bra.

Visst, men 650 euro?? Himla dyr fläkt det ;) Det blir nog en LG för 99 euro. Tar en 24cm tallrik, så vi klarar oss..

Var för priser i euro? :)
Handlar du billigt på detta sätt?

micke_011 skrev:
och m@ze..inte menar du väl att du undanhåller bosse några skattekronor?? själv skulle jag aldrig komma på tanken ens! <ramlar av stolen>
Absolut inte !! :) för ännu är inte huset byggt och klart hehe men sen så .. skulle jag aldrig aldrig ens komma på tanken ;D

"Var för priser i euro?"

Använder bara kronor d jag råkar vara i Sverige ;)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.