298 läst ·
3 svar
298 läst
3 svar
Varför blinkar laddstationen blått
Hej!
Fick under helgen problem med min Husqvarna automower 420. Efter arbete i trädgården gick begränsningskabel av och då började såklart laddstationen blinka blått. Har nu testat att skära av kablarna några cm åt vardera håll samt satt dit ett skarvdon (3M). Trots detta blinkar fortfarande laddstationen blått. Någon som har några bra tips och lösningar på detta?
Fick under helgen problem med min Husqvarna automower 420. Efter arbete i trädgården gick begränsningskabel av och då började såklart laddstationen blinka blått. Har nu testat att skära av kablarna några cm åt vardera håll samt satt dit ett skarvdon (3M). Trots detta blinkar fortfarande laddstationen blått. Någon som har några bra tips och lösningar på detta?
Du har kabelbrott någon annanstans också. Du får forska lite vidare 👍🏻U United96 skrev:Hej!
Tro mig, ibland får man leta ihjäl sig. 😅👍🏻U United96 skrev:
Jag tycker verktyget man kopplar på slingan som spelar en signal och så går man och letar tills ljudet försvinner fungerar bra för grov felsökning. Finns på t.ex. Kjell, ClasOhlson etc.
Räddade mig två gånger hittills från att i frustration gräva upp hela slingan 😅😅
Klicka här för att svara