2 566 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Varför är köksfläktar så dyra?
Hur i all sin dar kommer det sig att köksfläktar är så dyra? Jag har alltid rankat dem lägre i fråga om pris än exemplevis inbyggnadsugn och häll. Är inte en köksfläkt bara lite rostfritt plåt, ett filter, en motor och minimalt med elektronik?
Jag trodde med det till det var dags att köpa kolfilterfläkt.
Nu är jag av övertygelsen att man skall ha allt i samma färg i vitvarorna och inte blanda dem.
Men men iallafall slutpris för en Electrolux kolfilterfläkt , kolfilter och spiskåpa = 4000 kr
Dyrt dyrt dyrt.......
Nu är jag av övertygelsen att man skall ha allt i samma färg i vitvarorna och inte blanda dem.
Men men iallafall slutpris för en Electrolux kolfilterfläkt , kolfilter och spiskåpa = 4000 kr
Dyrt dyrt dyrt.......
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Vi ha planerat in en köksö i vårt kök där vi ska ha en fritt hängande fläkt som ska lackas i samma cremefärg som köksluckorna. Tror inte att det är något särskilt dyrt märke..men vi kommer att få betala 15 000:- på den. Det är via K-Rauta vi tar den.
Det känndes inte så kul att att lägga så mycket att köksbudgeten på fläkten.
Det känndes inte så kul att att lägga så mycket att köksbudgeten på fläkten.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden