Hej, har flyttat kök i stugan. Både kall- och varmvattnet kommer från badrummet i PEM-slang nere i krypgrunden. Nu är frågan: Kan jag dra PEM-slangen upp genom träbjälklaget upp i köksskåpet under diskhon och med en PRK-koppling gå direkt från PEM till blandarens anslutningsrör? Eller bör jag koppla från PEM till Prisol nere i grunden och dra Prisolen genom bjälklaget? Tacksam för hjälp.