Vi ska inreda övervåningen på vårt hus och vi har precis isolerat klart väggarna och ska nu sätta dit diffuktionsspärr. Vi är dock osäkra på var den ska sitta vid kattvinden, vårt hus har snedtak med förhöjt väggliv och vi har satt isoleringen längst ut i kattvinden. Ska plasten sitta längst de inre takstolarna eller vid de yttre? Det enklaste hade varit att sätta den vid de inre men då blir det ett luftrum mellan isolering och plasten, men går det göra så?