Jag söker sådan här takpanel i trä, raka med tydliga glipor/springor emellan. Jag har frågat dem som byggt dessa hus men de vill inte dela med sig av info om leverantörer. Ena taket här är vitlaserad furu. Jag kan tänka mig att ta hand om laseringen. Men var hittar man så här snygga plankor? Vore mycket tacksam för tips!

• Vitlaserad furutakpanel med tydliga springor i ett modernt kök och matplats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitlaserad träpanel i taket med tydliga springor i en stilren inredningsmiljö.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
panel med tydliga springor brukar man kalla spårpanel, kan vara en bra startpunkt!

• Gilla
angelar
  • Laddar…
Vanlig råspont?

• Gilla
angelar och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
angelar
  • Laddar…
Kanske varit lite förvirrande utifrån att en av de stora aktörerna Södra Interiör i somras sålde sin verksamhet och sågverk med dessa träprodukter till Sörnsen Holzleisten. Så letar man efter Södras tidigare produkter inom det här området så får man troligtvis hålla koll på ett nytt varumärke då de säkerligen inte får eller vill behålla Södra i namnet.

Vi satte Baseco takpanel, och är mycket nöjda. Spårfas vit verkar passa vad du är ute efter?

• Gilla
angelar
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Fast den här är nog ännu bättre, linar lite mer min, med lite bredare spår mellan brädorna:
[bild]
[länk]
Stort tack! Ser jättebra ut!

• Gilla
arkTecko
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.