999 läst ·
8 svar
999 läst
8 svar
Var köper jag spårskruv modell större?
Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Ska måla gamla furutrappan vitt. Mässingsskruvarna som sitter i behöver då bytas till stålskruvar (rostfritt behövs nog inte) med linsformade huvud, spår. Var köper man sådant bäst?
Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Förr hade de en fullproppad butik i centrala Stockholm dit alla bara kunde gå. Numera är den butiken stängd och de har en yrkesbutik i Västberga strax utanför centrala Stockholm. Står dock fortfarande att "Konsumenter är välkomna att kontakta vår butik." så de kan fortfarande tänka sig att sälja till privatpersoner i mån av tid.
Sievert säljer privat och har en butik några kilometer från mig. Är det helt omöjligt att få tag på det du ska ha på annat håll eller online så får du väl säga till så går jag dit och shoppar. Billigt är det inte, men de brukar ha det mesta.T Thomas_Blekinge skrev:
Det går bra att handla som privatperson där, det är en strid ström av gubbar där som alla har tre skruvar i en liten påse....J Josth skrev:Förr hade de en fullproppad butik i centrala Stockholm dit alla bara kunde gå. Numera är den butiken stängd och de har en yrkesbutik i Västberga strax utanför centrala Stockholm. Står dock fortfarande att "Konsumenter är välkomna att kontakta vår butik." så de kan fortfarande tänka sig att sälja till privatpersoner i mån av tid.
Som jag då alltså när jag köper skruv i lösvikt på Swedol här i Varberg. 😉MathiasS skrev:
Brukar säga när jag kommer till kassan att jag ska bygga ut — vissa i personalen fattar och garvar, vissa tittar på mig som om jag inte är klok… 🤪
//Ronnie
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Swebolt och flinka järn kan jag rekommendera
Klicka här för att svara