tommib
Det är väl ändå en ram av massiv ek runt de luckorna? Men ja, du slipper kantningen.
Calexico verkar ju ha det du behöver enligt länken ovan.
 
Hur gick det med detta? Jag ska skulle behöva få tag på två nya fronter till vårat diskbänksskåp då de tyvärr farit lite illa av vatten.
 
N nybyggarn3 skrev:
Hur gick det med detta? Jag ska skulle behöva få tag på två nya fronter till vårat diskbänksskåp då de tyvärr farit lite illa av vatten.
Jag beställde skivor och en askplanka och snickrade ihop det jag behövde.
 
H HeloBE skrev:
Jag beställde skivor och en askplanka och snickrade ihop det jag behövde.
Kul! Vad beställde du för skivor? Och blev det bra?

Matti
 
Jag beställde 16mm.

Det ser ut att bli bra. Jag har gjort alla fronter, men nu väntar de på att frugan ska lasera och lacka…
 
  • Gilla
nybyggarn3
  • Laddar…
Blir spännande med färgmatchningen. Har du gjort något test?
 
N nybyggarn3 skrev:
Blir spännande med färgmatchningen. Har du gjort något test?
Inget test än.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.