Jag försöker inhandla inte mindre än två styckena Dyson DC40 Animal, men se det är inte lätt...trodde det inte skulle vara svårare än att beställa rakt upp och ner på dyson.co.uk men det gick inte, bara till adresser inom UK och betala med kort utställt av brittisk bank...det är nästan så at man tror det är statligt...:banghead:
Finns det nån som handlat Dyson nyligen, isåfall varifrån? Köpte en DC32 för ett par år sedan men minns inte varifrån.

Dyson huvudagent i Sverige av witt (witt.dk) och de kan säkert svara på vart du kan köpa dem närmast.

/RF

Verkar som om Dyson av någon anledning bestämt att det inte ska få finnas några DC40 i Sverige, får bara goddag-yxskaft-svar överalltifrån.
Hursomhelst, jag har lyckats lägga en beställnig hos en brittisk firma vars webshop inte protesterade över adressen, det vanliuga är annars att det krävs en korrekt brittisk postcode för att komma förbi adressfältet.
Väntar nu spänt, återkommer med mer info.

Svar sent omsider: Det Sket Sig.
Det går inte att få hem en dylik pjäs utan att själv resa till de dimmiga öarna och köpa den i butik och bära hem den.
Märkligt, 2015 eller 1978??

Är inte DC44 en utdaterad modell som inte säljs här längre utan har ersatts med DC62?

EDIT: Insåg att frågan gällde DC40 och inte DC44, men jag vet att jag sett deras "up-right" i någon affär, men kan inte minnas var...

Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.