8 872 läst ·
23 svar
9k läst
23 svar
Vår köksrenovering med begränsad budget
Riktigt snyggt och OTROLIGT prisvärt.
Har precis gjort om mitt eget kök i i bara vitvarorna gick på ungefär som pengarna med bra rabatt.
Det enda som stör mig lite är den fula micron. Sen är jag kanske extremt känslig.
Har precis gjort om mitt eget kök i i bara vitvarorna gick på ungefär som pengarna med bra rabatt.
Det enda som stör mig lite är den fula micron. Sen är jag kanske extremt känslig.
Nu vet jag ju att det heter att man ska hålla en positiv ton och så när folk postar bilder på sina projekt.
Men kan ändå inte låta bli att säga att för min helt PERSONLIGA del så hade jag någ blivit yr i mössan med sånt rutigt golv.
Men då är jag gammal och kan inte ens läsa en tidning utan att ta av glasögen som ska korrigera för närsyntheten....
Men förutom den lilla "detaljen" så tycker jag ni har lyckats jättebra.
Ser trivsamt och funktionellt ut.
Menar vem har inte alltid drömt att ha en halv blodapelsin i en skål
Men kan ändå inte låta bli att säga att för min helt PERSONLIGA del så hade jag någ blivit yr i mössan med sånt rutigt golv.
Men då är jag gammal och kan inte ens läsa en tidning utan att ta av glasögen som ska korrigera för närsyntheten....
Men förutom den lilla "detaljen" så tycker jag ni har lyckats jättebra.
Ser trivsamt och funktionellt ut.
Menar vem har inte alltid drömt att ha en halv blodapelsin i en skål
Tycker ni har lyckats riktigt bra, tycker även det är roligt att ni renoverat upp något som håller i längden, att bara blåsa ut och ställa dit nytt ger inte samma charm, och billigare och mer miljövänligt blir det ju inte.
Tack! Det var vår tanke också, slit och släng är inte riktigt vår grej. Jag tror också att ett kök som är helt efter 15-20 år kommer att fortsätta hålla bättre än billigast möjliga stommar från IKEA eller liknande.dsub skrev:
Klicka här för att svara