10 004 läst ·
21 svar
10k läst
21 svar
Var hittar jag svart laminatskiva ?
Tack å tack! Japp luckorna är abstrakt, vitvaror bosch och golv är pergo expression stonebeccasin1 skrev:Tycker också det var väldigt snyggt! Är resten från IKEA också? Vad har ni för stänkskydd? Och jag skulle också vilja veta vad det är för golv?
Ang. Svart bänkskiva finns en från Epoq som jag tycker verkar vara lik den från HTH, svart och kompakt. Hur de håller sig vet jag inte. Den från Epoq hade tydliga märken efter att folk har tagit på den, men jag tyckte inte att det syntes så tydligt, och det borde vara enkelt att få bort.
Homogenlaminatet från HTH håller bra. Själva laminatet i färgen svart är svårare att uttala sig om för där handlar det mycket om handhavande, som på alla enfärgade bänkskivelaminat. Att tänka på om man väljer 10mm homgenlaminat är att lägga en distans mellan skivan och stommarna, lämpligen en lös sida/lösa sidor. Detta för att styva upp skivan om man kör breda hurtsar samt att få till en tjocklek som fungerar för att fälla in en häll.
Vi har svart laminat från LG-collection, monterades idag så jag har tyvärr inga bilder än...
Klicka här för att svara