Hej,
Jag är på jakt efter ett par snygga och effektiva takfläktar för att rotera varmluften i huset. Är särskilt intresserad av en speciell modell som jag inte lyckats hitta på nätet.
Vet någon var man kan köpa denna?
Tack på förhand!
Jag är på jakt efter ett par snygga och effektiva takfläktar för att rotera varmluften i huset. Är särskilt intresserad av en speciell modell som jag inte lyckats hitta på nätet.
Vet någon var man kan köpa denna?
Tack på förhand!
Hej!
Just fläkten på bilden tror jag att jag har sett i en lampaffär nära mig, men minns inte just nu vad den heter. Men har du vägarna förbi Inges El i Värnamo kan du ju titta in, annars återkommer jag vid tillfälle.
Andra fläktar finns på
www.texadesign.se
och min absoluta favoritfläktsajt
www.fanimation.com . Där finns de mest fantasifulla takfläktar man kan tänka sig. Kolla tex in enigma!
Lycka till med fläktvalet!
/Elin
Just fläkten på bilden tror jag att jag har sett i en lampaffär nära mig, men minns inte just nu vad den heter. Men har du vägarna förbi Inges El i Värnamo kan du ju titta in, annars återkommer jag vid tillfälle.
Andra fläktar finns på
www.texadesign.se
och min absoluta favoritfläktsajt
www.fanimation.com . Där finns de mest fantasifulla takfläktar man kan tänka sig. Kolla tex in enigma!
Lycka till med fläktvalet!
/Elin
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara