Hej,

Jag söker med ljus och lykta efter köksluckor i måtten 30x100 men lyckas ej finna. Ikea har vintrinskåp i de måtten men med kryddor, mjöl osv blir det inte snyggt med fri insyn i skåpen.

Givetvis kan jag måttbeställaa men jag är snarare inne på att hitta något billigt på Blocket.
Jag tror att det är ett gammalt Marbodalkök men inte säker.

Någon som har tips var jag kan leta?

Tack!

Mvh Simon

Åsa Lund
Annars sätt på frostad folie på vitringlaset?

Det är ett alternativ.. Men drömmen om att hitta rätt mått utan vitrin lever fortfarande, men ingen här verkar ha idé om var så kan bli tufft.. Förutom måttbeställda då såklart.

Åsa Lund
Allmännyttan köper Lib-luckan. Ingen aning om de säljer till privatpersoner

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Allmännyttan köper Lib-luckan. Ingen aning om de säljer till privatpersoner
De verkar ingå i samma koncern som Härjedalskök som säljer till privatpersoner, om nu LIB inte gör det.

Fick kontakt med Härjedalskök men de ville ha nästan 2000:- per lucka vilket jag inte är beredd att betala... nya idéer? :)
Tack!

major_tom major_tom skrev:
[länk]
vet inte vilken stil du vill ha på dem men provade att lägga in dina mått på luckan "gentleman jim" och priset blev 667 kr.

[länk] har 30x100 för 955 kr
Tack! Börjar bli överkomligt.. :) Hade dock helst hittat något på typ Blocket men kanske får bli att beställa ändå.

jovisst har du tålamod så går nästan vad som helst att hitta på blocket

• Gilla
simonnnn
  • Laddar…
Åsa Lund
Eller Facebook numera
Många föredrar att annonsera där eftersom det är gratis

• Gilla
simonnnn
  • Laddar…
[länk] har från 453 kr för enklaste modellen
Tack!

Har letat på både Blocket och Facebook ett par månader men måtten tycks inte finnas, förutom i vitrin av någon konstig anledning :)

blir nog till att bita i det sura äpplet och måttbeställa eller tillverka egna, hur många luckor rör det sig om?

blir nog till att bita i det sura äpplet och måttbeställa eller tillverka egna, hur många luckor rör det sig om?
4st.

Åsa Lund
I Malmö finns en återbyggdepå som handlar med begagnat byggmaterial. Ingen sån verksamhet i närheten där du bor? Rivningsfirma som kan hålla ögonen öppna åt dig?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.