Funderar på om jag gjorde ett misstag med att placera blandaren för dusch/badkar på långsidan istället för det normala, att ha den vid kortsidan. Tänkte att det skulle vara skönare för fötterna när man badar eller om man vil ligga på andra hållet för huvudet.
Nackdelen blir istället när man duschar, känns det inte konstigt att ha duschen vid sidan om sig istället för framför sig? Eller det kanske inte spelar någon roll?
Det går ju alltid att vända badkaret också, även om jag ogärna har det ovan badkaret för att skydda det bättre.
Nackdelen blir istället när man duschar, känns det inte konstigt att ha duschen vid sidan om sig istället för framför sig? Eller det kanske inte spelar någon roll?
Det går ju alltid att vända badkaret också, även om jag ogärna har det ovan badkaret för att skydda det bättre.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Både nu och i föra boendet så har vi blandaren längs långsidan, men när vi gör om badrummet så kommer vi vrida badkaret men behålla blandaren längs nuvarande väggen, vi kommer köra med dolda rör och badkarets långsida kommer att vara mot yttervägg, man bör/ska undvika dolda rör i yttervägg
Tips: Det går att vända på kroppen när man duschar... lättare än att vända badkaret 

Allvarligt... det där är en vanesak.
Allvarligt... det där är en vanesak.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 905 inlägg
Jag hade satt badkaret på motstående vägg och satt in en separat dusch där badkaret står.
Klicka här för att svara