Kan nämna att det läcker lite vatten från Skvallerröret. Läste runt lite på äldre trådar av andra som haft liknande problem och någon nämnde att det kan vara så att "värmeslingor i pannan läcker in kallt vatten" och att det då visar sig genom bland annat att ett skvallerrör sitter och droppar. Vilket det gör för min del