De verkar ha höjt priserna rejält i år samtidigt som de bytt ut allting till svarta saker.
Tidigare så har Amazon haft bra priser på gardena och med Hornbachs prisgaranti så har man fått ytterligare 10% och dessutom det man behöver med sig hem allt på en gång. Amazon har blivit helkassa att handla ifrån extremt långa ledtider mängder med delleveranser från olika länder och paket som returneras helt utan anledning och sedan så måste man sitta i deras chatt för att få dem att kreditera, annars verkar inget hända.