bra-byggare skrev:
Ok, men jag lånar ut mina pengar till Marginalen Bank till 4% och Hoist Spar till 3,15% med insättningsgaranti upp till 100 000EUR per konto.

Man gör ju som man vill, men jag skulle personligen aldrig låna ut mina pengar via trustbuddy. Ta inte illa upp, men bara namnet trustbuddy och att du refererar till diskussioner på flashback ger mig kalla kårar :p
Alltid någon som ska klaga så fort Flashback kommer in i bilden... Att de svarar officiellt på användarnas frågor på Flashback är väl jättebra? Jag har då inte sett någon annan bank göra det. Samtidigt som Trustbuddy gett mig mer i ränta än Hoist Spar gett dig...

P
gubbaluringa skrev:
Alltid någon som ska klaga så fort Flashback kommer in i bilden... Att de svarar officiellt på användarnas frågor på Flashback är väl jättebra? Jag har då inte sett någon annan bank göra det. Samtidigt som Trustbuddy gett mig mer i ränta än Hoist Spar gett dig...
Ja, det är bra att de officiellt svarar. Kul för dig att du får en ränta du är nöjd med och med de risker du känner dig bekväm med. Vid är alla olika i vår riskbenägenhet. Jag riskerar ogärna mina surt ihopjobbade slantar, det tar sån lång tid att jobba ihop de igen om man blir av med dem.

Redigerat av moderator:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.