4 613 läst ·
6 svar
5k läst
6 svar
Vallsjöhus?
Hallo! Någon som har färska erfarenheter av vallsjöhus? Har de skött sina åttaganden? Varit smidiga? För oss är det viktigast med ärlighet och förtroende, funderar på totalentreprenad. De verka ligga i den prisklass vi har råd med. Stämmer kalkylerna?
Vad svårt det är att bara välja rätt hustillverkare! Mycket tacksam för svar ;D
Vad svårt det är att bara välja rätt hustillverkare! Mycket tacksam för svar ;D
Vårat Vallsjöhus kommer på torsdag. Ännu så länge har det mesta gått bra.
Funderar ni på totalentreprenad så är det mindre viktigt vilket husföretag som huset kommer ifrån. Det är betydligt viktigare att ha bra kontakt med entreprenören eftersom det är denna som ni faktiskt kommer att köpa huset av.
Funderar ni på totalentreprenad så är det mindre viktigt vilket husföretag som huset kommer ifrån. Det är betydligt viktigare att ha bra kontakt med entreprenören eftersom det är denna som ni faktiskt kommer att köpa huset av.
Nej, jag har inga prisuppgifter på deras olika hus. Vi jämförde dem med ett tiotal andra tillverkare och kom fram till att de ligger ungefär på medel. Dock inbillar vi oss att vi får lite mer för pengarna än hos många av konkurrenterna.
Ring Mattias Ström 0382-50068 på Vallsjöhus så berättar han säkert vad de olika husen kostar.
Ring Mattias Ström 0382-50068 på Vallsjöhus så berättar han säkert vad de olika husen kostar.
Vi har tittat på 125:an, där vissa tillägg var gjorda som helkaklade och klinkade badrum. Tapeter ingick men ej tapetsering o målning. Grundmålat utomhus m a o nästan kompl. 1325 000 ink. moms. Tycker standarden är hög för den summan.
Detta hus finns troligen för visning denna helg oxå. Utanför Norrköping(svärtinge). Det var i allafall den summa som säljaren på husvisningen lämmnade till oss. :
Detta hus finns troligen för visning denna helg oxå. Utanför Norrköping(svärtinge). Det var i allafall den summa som säljaren på husvisningen lämmnade till oss. :
Hej
Har tittat på Vallsjö tycker att dom har en bra standard till ett vettigt pris.
Gf du skriver att det mesta har fungerat bra, vad är det som inte har fungerat fullt ut.
Angående erat hus vad skulle merkostnaden ha blivigt om ni hade tagit inredd övervåning, om man räknar både material och entreprenad.
Har tittat på Vallsjö tycker att dom har en bra standard till ett vettigt pris.
Gf du skriver att det mesta har fungerat bra, vad är det som inte har fungerat fullt ut.
Angående erat hus vad skulle merkostnaden ha blivigt om ni hade tagit inredd övervåning, om man räknar både material och entreprenad.
Klicka här för att svara