Det är dags att byta ytterdörr. 2015 köpte vi en dörr från skånska byggvaror, efter 2,5 år slog den sig rejält. Fick en ny på garantin som nu oxå slagit sig. Helt bedrövligt!
men frågan är vad man ska välja istället? Det är en enkel ytterdörr med sidoljus. Vilken tillverkare ska man satsa på?
tacksam för tips!