Hejsan!
Jag och min sambo bygger upp ett gammalt timmerhus från 1890-talet och vi ska snart beställa vårt kök. Eftersom vissa vitvaror skiftar i mått så måste vi välja vitvaror innan vi beställer köket för bästa passform.
Vi har varit och tittat på diverse, men det är ju en djungel av prylar. Jag tänkte därför höra med er "experter" om ni vill hjälpa oss genom att dela med er av era erfarenheter av märken och modeller på diverse vitvaror.
Vi funderar på en Ilve-inbyggnadsugn av märket nostalgie för att det hela ska passa in i vårt gamla hus. Vad gäller kyl och frys samt diskmaskin så ska dessa döljas av skåpluckor varför diskmaskinen måste vara hel eller halvintegrerad.
De vitvaror vi behöver är:
Kyl/frysskåp (ett skåp med både kyl och frys,inte ett var)
Inbyggnadsugn
Häll med induktion
inbyggnadsmicro
diskmaskin
tvättmaskin
torktumlare
Tacksam för all hjälp vi kan få/Maria