Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Köket är husets hjärta. Det roliga idag är att alla kan hitta just sin favoritstil när man väljer kök. Modernt, tidlöst, retro, färgglatt osv. Det är inte längre problem att tillgodose den enskilda smaken oavsett vad man föredrar. Det är kul med de som vågar men själv gillar jag det klassiska tidlösa. Men jag kan också uppskatta ett annorlunda och modernt kök men tror att jag själv skulle tröttna alldeles för fort själv för att våga satsa på det.

En gång har jag valt mer radikala vägar men då gällde det ett badrum. Det var vårt första "hus" som var ett fantastiskt gårdshus mitt i Stockholm. Ett hus med tjocka stenväggar där vi renoverade en fd snickarverkstad till en fantastisk lägenhet. I badrummet valde vi ett fantastiskt kakel i skiftande turkost.

Men när vi nu tittar på vårt framtida husbygge så tror jag att det klassiska kommer bli det vi väljer till köket. Jag älskar att bli inspirerad och här kommer några fina kök från Kvänum som passar in i den stil jag skulle vilja ha om jag fick välja.

Bild 5.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bild 6.png
Skapa konto

Bild 7.png
Skapa konto

Men som ni alla vet så har ju varje husleverantör sin egen köksleverantör så förhoppningen om ovan kök är dessvärre små men den här stilen hade jag gärna sett i vårt framtida hus.
Så jag får stjäla så mycket inspiration jag bara kan.

/Missfixtrix.com

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.