Väljer mellan två olika (men snarlika) färger till betonggolvet i mitt garage.

- Biltema 2 komponent epoxifärg
- Epoxifabriken i skövde EF380.

Någon med erfarenhet av dessa och kan saga något om skillnader?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.