Jag har den större aeg'n och är nöjd med den. Dock är det en ganska stor pjäs på gott och ont. Behöver du inte det extra sågdjupet så blir det lite smidigare med storleken mindre maskin. Men det beror på vad man ska ha den till. För mig som är starkare än somliga tror är det inga problem...
 
L Luugen skrev:
Köp denna hitachi istället.
Jag och en bekant är mycket nöjda. De säljer även ett paket med en längre skena.

[länk]
Ja den verkar onekligen strået vassare.
 
A andfra skrev:
Annars verkar denna också helt ok, någon som provat?
[länk]

C6BU2 och sen C6BU3 är väl att räkna som dom säkraste korten. Själv är jag förtjust i C6MEY, väldigt trevlig att kapa med.
 
Om du inte behöver sågen imorn så skulle jag köpt cbum med skena som jag länka till tidigare. Rabatten hänger ihop med att hitachi bytt namn till hikoki. Då får exakt samma funktion som cbu2 fast med skena och lägre pris.
 
  • Gilla
andfra och 1 till
  • Laddar…
L Luugen skrev:
Om du inte behöver sågen imorn så skulle jag köpt cbum med skena som jag länka till tidigare. Rabatten hänger ihop med att hitachi bytt namn till hikoki. Då får exakt samma funktion som cbu2 fast med skena och lägre pris.
Det blev en beställning, helt klart svårslagen rabatt.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.