Jag har den större aeg'n och är nöjd med den. Dock är det en ganska stor pjäs på gott och ont. Behöver du inte det extra sågdjupet så blir det lite smidigare med storleken mindre maskin. Men det beror på vad man ska ha den till. För mig som är starkare än somliga tror är det inga problem...
Det blev en beställning, helt klart svårslagen rabatt.L Luugen skrev:
Redigerat:
Klicka här för att svara