richardtenggren
Vi får väl hoppas de analyserar dessa, för trådens skull! :)

• Gilla
Härryda2015 och 2 till
  • Laddar…
R Rolle85 skrev:
vi skickar de på analys o sen eldar jag det”
Det är polislingo för:
"Vi provsmakar en bit på eftermiddagsfikat. Är det bra grejer röker vi resten på nästa personalfest".

• Haha
  • Gilla
-PC- och 15 till
  • Laddar…
Ja hur jag än vrider och vänder på detta verkar jag själv misstänkt när jag funderar på allt...

• Haha
ullis54 och 2 till
  • Laddar…
Staffans2000
R Rolle85 skrev:
Ja hur jag än vrider och vänder på detta verkar jag själv misstänkt när jag funderar på allt...
Tur att finkorna är fulla.

• Gilla
ullis54 och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Du har sagt till polisen, det skulle du väl inte göra om du var skyldig? Du kan också visa att du frågade på ett forum - är man inte i knarksvängen hur ska man kunna veta vad det är?

Aldrig förstått mig på LSD, varför vilja uppleva en kemisk psykos? Kanske träffat för många människor i psykos för att någonsin vilja uppleva..

• Gilla
-PC- och 3 till
  • Laddar…
Jaja nu har polisen allt

• Gilla
Jan.Hermansen och 1 till
  • Laddar…
Jag är ändå lite fascinerad av tillvägagångssättet. Tar man en riktig person med ett namn liknande ens eget för att kunna ljuga sig fri om paketet spåras, eller hur funkar det tro?

”Palle Lidström? Nej jag heter Pelle Lindström. Måste vara till någon annan det där, men får man smaka lite?”

Känns genomskinligt, men det räcker säkert bevismässigt. Om man nu ens behöver gå igenom sådana försiktighetsåtgärder egentligen. Men oflyt att du ”fanns”, eller kanske bara oflyt att det dirigerades om.

• Gilla
  • Haha
El-Löken66 och 2 till
  • Laddar…
C
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag är ändå lite fascinerad av tillvägagångssättet. Tar man en riktig person med ett namn liknande ens eget för att kunna ljuga sig fri om paketet spåras, eller hur funkar det tro?
Misstänker att man tar grannens namn för att sedan höka på postbilen och vittja lådan innan grannen hunnit kolla.

Så snart har kanske TS en skitsur granne som ringer på dörren och undrar var hans "grejer" tagit vägen :crysmile:

• Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
Grejen är att min femårige son älskar att kolla brevlådan så han kollade den när brevbäraren precis varit här.

• Haha
  • Gilla
El-Löken66 och 3 till
  • Laddar…
Så länge 5 åringen inte har för vana att öppna brev och sedemera slicka på innehållet så kan du sova lungt framöver ;)

• Haha
  • Arg
  • Gilla
Borgir och 2 till
  • Laddar…
Han kom gåendes med kuvertet till mitt kontor på tomten. Han brukar öppna kuverten.

MultiMan
R Rolle85 skrev:
Jag har redan rört kuvertet och allt, har ingen aning vad LSD är!
jag har tre småbarn!

• Gilla
  • Haha
Inga L och 3 till
  • Laddar…
tommib
Kanske dags för en brevlåda med lås nu då?

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
C
R Rolle85 skrev:
Han brukar öppna kuverten.
Det förklarar varför det saknades 8 rutor :rofl:

• Gilla
  • Haha
  • Arg
-PC- och 15 till
  • Laddar…
Ja

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.