73 957 läst ·
233 svar
74k läst
233 svar
Vafasen är detta? Bild
Du har sagt till polisen, det skulle du väl inte göra om du var skyldig? Du kan också visa att du frågade på ett forum - är man inte i knarksvängen hur ska man kunna veta vad det är?
Aldrig förstått mig på LSD, varför vilja uppleva en kemisk psykos? Kanske träffat för många människor i psykos för att någonsin vilja uppleva..
Aldrig förstått mig på LSD, varför vilja uppleva en kemisk psykos? Kanske träffat för många människor i psykos för att någonsin vilja uppleva..
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 194 inlägg
Jag är ändå lite fascinerad av tillvägagångssättet. Tar man en riktig person med ett namn liknande ens eget för att kunna ljuga sig fri om paketet spåras, eller hur funkar det tro?
”Palle Lidström? Nej jag heter Pelle Lindström. Måste vara till någon annan det där, men får man smaka lite?”
Känns genomskinligt, men det räcker säkert bevismässigt. Om man nu ens behöver gå igenom sådana försiktighetsåtgärder egentligen. Men oflyt att du ”fanns”, eller kanske bara oflyt att det dirigerades om.
”Palle Lidström? Nej jag heter Pelle Lindström. Måste vara till någon annan det där, men får man smaka lite?”
Känns genomskinligt, men det räcker säkert bevismässigt. Om man nu ens behöver gå igenom sådana försiktighetsåtgärder egentligen. Men oflyt att du ”fanns”, eller kanske bara oflyt att det dirigerades om.
Misstänker att man tar grannens namn för att sedan höka på postbilen och vittja lådan innan grannen hunnit kolla.Nötegårdsgubben skrev:
Så snart har kanske TS en skitsur granne som ringer på dörren och undrar var hans "grejer" tagit vägen