Hur mycket kan det vara värt på gatan?

• Gilla
  • Haha
Pin och 1 till
  • Laddar…
det är i mitt namn men inte min adress! Men ändå skickade postnord det till mig för att jag är den enda i sverige med mitt namn

• Gilla
Pin
  • Laddar…
S Sista spiken skrev:
...och skinn- och benfritt tillika!
Är det laktos- och glutenfritt också?

• Gilla
  • Haha
SarB och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000
B b8q skrev:
Är det laktos- och glutenfritt också?
100% köttfri.

• Gilla
sinclairhacker
  • Laddar…
R Rolle85 skrev:
det är i mitt namn men inte min adress! Men ändå skickade postnord det till mig för att jag är den enda i sverige med mitt namn
Förmodligen nån som hittade på ett namn för att kunna säga 'Jag har ingen aaaning' om polisen kommer samtidigt som man vittjar brevlådan. Sen hade vederbörande otur att brevet hamnade hos dig med namnet istället för på angiven adress.

• Gilla
ullis54 och 2 till
  • Laddar…
P
När man var ung och odödlig i början på -90 talet skaffade jag och en kompis varsin "Superbuddha" trip. Det tycktes som en bra idé just då, vi blev varnade för att ta hela på en gång. Den rekommendationen ratade vi, det tycktes också som en bra idé just då Tittade en hel natt på mitt nya NAD kassettdäck som smälte ned, blev helt, smälte ned osv. Utan att drogromantisera så är det en extremt konstig upplevelse, som inte har ngt att göra med brakfylllor med dubbelseende etc. Hujedamig:rolleyes:

• Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
Blir bra party på nästa polishusfest nu...

• Haha
  • Gilla
-PC- och 6 till
  • Laddar…
C
rampante rampante skrev:
Blir bra party på nästa polishusfest nu...
Inte så konstigt att de bad TS att raska på.

För övrigt förvånansvärt många här som verkar väl insatta i ämnet... :crysmile:

• Gilla
  • Haha
  • Wow
-PC- och 10 till
  • Laddar…
Polismannen sa ”detta lägger jag beslag på och vi kommer elda upp det så detta får du inte tillbaka...”

• Haha
  • Gilla
  • Arg
  • Ledsen
TCG och 8 till
  • Laddar…
Staffans2000
R Rolle85 skrev:
Polismannen sa ”detta lägger jag beslag på och vi kommer elda upp det så detta får du inte tillbaka...”
Och det gick du på?

Staffan

• Haha
  • Gilla
TCG och 6 till
  • Laddar…
Det roliga var att när jag sa att jag tror jag har LSD i detta kuvert och jag vill lämna in det så kom 5 kollegor till polisen och tittade o kände på det..

• Haha
  • Gilla
-PC- och 8 till
  • Laddar…
P
Bra att du blev av med skiten iaf,fyfan för droger i alla former:confused:

• Gilla
-PC- och 12 till
  • Laddar…
Staffans2000
Handyman 1 skrev:
Bra att du blev av med skiten iaf,fyfan för droger i alla former:confused:
Det tål att diskuteras. Men, något problem med att göra sig av med, vad det nu var, har väl aldrig funnits. Sopetunnan, till ex.
Gjordes det någon test för att fastställa den eventuella substansen?

Staffan

• Gilla
Luddis_1
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
100% köttfri.
Sneglade på frugans hancreme, den var vegansk. Bra o veta om man får slut sojasmör

• Gilla
Bnilsson och 1 till
  • Laddar…
Han sa bara,”ja det är såhär LSD ser ut idag, vi skickar de på analys o sen eldar jag det”

• Gilla
MichelleW och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.