351 519 läst ·
8 118 svar
352k läst
8,1k svar
Vad väntar oss bilister?
Vi kan prognostisera livslängd för en elmotor med hjälp av statistik. Precis på samma sätt som vi kan prognostisera livslängd för en fossilmotor med hjälp av statistik. Elmotorer brukar ha en bättre prognos.Maskintok skrev:
Nja nog får jag skälla på konsument..D Dr Jumping Jack skrev:Man anlitar hantverkare antingen för att man inte har tillräcklig kompetens eller för att man inte har tid. De flesta av oss är beredda att betala vad det kostar. Vad vi reagerar på (framgår tydligt i flera trådar) är att hantverkaren antingen gör ett dåligt jobb alternativt försöker skinna oss ekonomiskt på ett ojuste sätt. Uppenbarligen är det inte helt ovanligt. Så även om du är ok så får du lida av att det finns kollegor som inte är så nogräknade. Skäll inte på oss konsumenter skäll på dina kollegor.
De flesta är bra men sedan kommer de omöjliga.
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg
Vänsterblock och deras väljare gillar inte arbetskraftsinvandring. Det utvisas kvalificerad arbetskraft på löpande band för skitsaker. Som den där ingenjören på Spotify där arbetsgivaren schabblat med tjänstepensionen.P pmd skrev:
Ja det har jag inte ifrågasatt.P pmd skrev:
utan just..
lögn, förbannad lögn och statistik...
Men lovade Mikael_L..
Inte Moderaterna heller, då var det ändå de som införde den i stor skala... ROFLMAOAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 812 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 812 inlägg
Om det hänt, var det under Reinfeldt:AndersMalmgren skrev:
https://moderaterna.se/forbattra-arbetskraftsinvandringen
Lyssna inte för mycket för proffs-sossen djac, då gör du dig själv en stor otjänst.
"Elmotorer brukar ha en bättre prognos."S Stuff skrev:
"Ja det har jag inte ifrågasatt."
lögn förbannad lögn och statistik..
Det får alltså inte skrivas, för då retar det dig.. oj då.
Men att plocka saker ur sitt sammanhang för att plocka poäng går bra tydligen...
Och sedan kommer du med ett påhopp..
med hejarklack,. grattis..
Renoverare
· Stockholm
· 20 195 inlägg
älska din statistik du.S Stuff skrev:
Det är inget jag bryr mig om..
för det är inte statistik jag ifrågasatte..
utan att ta saker ur sitt sammanhang...