Ni hör att den pulserar. Vad kan det bero på?

Vi har bytt alla remmar. Luftfilter, bränslefilter, rem till aggregat, testat alkylatbensin. Kontrollerat att bränsleslangarna inte är tilltäppta.


Mvh
Anton
 
P
Pulserande gång är oftast skit i förgasaren,enligt min erfarenhet iaf:)
 
Handyman 1 skrev:
Pulserande gång är oftast skit i förgasaren,enligt min erfarenhet iaf:)
Tack, då åtgärdar jag även det.
 
G
Den där sladdvindan har sett sina bästa dar. :D
 
  • Haha
tensiden
  • Laddar…
G GargamelSE skrev:
Den där sladdvindan har sett sina bästa dar. :D
Haha ja:crysmile: det där är en huvudvärk för en annan dag :rofl:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.