Tack för alla svar. Så slutsatsen är , helt omöjligt att estimera. ;-) :surprised::p:crysmile::rofl::cool::cool:;)

6714:- om ej jour eller bråttom. 10657:- om det varit bråttom och 13675:- om jour.

Kom det aldrig nån faktura?

C Christoffer L skrev:
Tack för alla svar. Så slutsatsen är , helt omöjligt att estimera.
Svårt i alla fall då jag inte tycker att det klart framgår vad som gjorts. Har de installerat en ny vattenmätarkonsoll? Eller fanns den redan där? En "före bild" och du hade fått en korrekt summa från mig! ;):p

• Gilla
Christoffer L
  • Laddar…
Nej inte än, den kommer nog då småningom...

Alfredo Alfredo skrev:
Svårt i alla fall då jag inte tycker att det klart framgår vad som gjorts. Har de installerat en ny vattenmätarkonsoll? Eller fanns den redan där? En "före bild" och du hade fått en korrekt summa från mig! ;):p
https://photos.app.goo.gl/kVgJ3WY9YuHARpuU6

Då så! 6350 plus moms före eventuell ROT!

Alfredo Alfredo skrev:
Ser fram emot er faktura då. ;-)

C Christoffer L skrev:
Ser fram emot er faktura då. ;-)
Er?! "Din" duger så bra, jag är modern av mig. :D Och vill du verkligen ha den av mig så kan jag ordna ett PM. :crysmile:

• Haha
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
Hejsan, tro det eller ej, idag kom räkningen ... Och totalen blev 3677:- efter Rut. Det blir en vvs:are att spara .. :-)

• Gilla
Luddis_1 och 1 till
  • Laddar…
J
Spännande, vi ska göra det där och mycket mer, inom kort. (dra om allt tappvatten i källaren från ingående till panna och fram till kopplingarna där det går upp till övervåning (som är nyare)). Jag har hoppats på <2v och 20k i material, med lite tur 50k efter ROT... Är jag för optimistisk? Allt går "synligt" i tak. Tänkte göra håltagning i vägg själv där det behövs.

Vore kul att se hur arbete och material fördelas, kan du inte lägga upp det?

J JohanLun skrev:
Spännande, vi ska göra det där och mycket mer, inom kort. (dra om allt tappvatten i källaren från ingående till panna och fram till kopplingarna där det går upp till övervåning (som är nyare)). Jag har hoppats på <2v och 20k i material, med lite tur 50k efter ROT... Är jag för optimistisk? Allt går "synligt" i tak. Tänkte göra håltagning i vägg själv där det behövs.

Vore kul att se hur arbete och material fördelas, kan du inte lägga upp det?
Kan lägga upp det lite senare ikväll.

• Gilla
JohanLun
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
C Christoffer L skrev:
Och totalen blev 3677:- efter Rut.
Hur kunde du få så mycket som 4260.50 i RUT-avdrag? :crysmile::p:rofl: Grattis i alla fall! (y)

Trevligt med ett inlägg som visar att inte alla hantverkare fläskar på och försöker luras! Personligen tror jag att det är minoriteten som gör det, men det är ju ofta de fallen som hittar hit. :(

• Gilla
beqen
  • Laddar…
Mest förvånad att det va rut och inte rot. :thinking:

• Haha
Heij83 och 1 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Mest förvånad att det va rut och inte rot. :thinking:
Same same...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.