4 259 läst ·
32 svar
4k läst
32 svar
Vad tror ni detta kommer att kosta....
Tack för alla svar. Så slutsatsen är , helt omöjligt att estimera. ;-) 

Nej inte än, den kommer nog då småningom...
https://photos.app.goo.gl/kVgJ3WY9YuHARpuU6Alfredo skrev:
Hejsan, tro det eller ej, idag kom räkningen ... Och totalen blev 3677:- efter Rut. Det blir en vvs:are att spara .. 
Spännande, vi ska göra det där och mycket mer, inom kort. (dra om allt tappvatten i källaren från ingående till panna och fram till kopplingarna där det går upp till övervåning (som är nyare)). Jag har hoppats på <2v och 20k i material, med lite tur 50k efter ROT... Är jag för optimistisk? Allt går "synligt" i tak. Tänkte göra håltagning i vägg själv där det behövs.
Vore kul att se hur arbete och material fördelas, kan du inte lägga upp det?
Kan lägga upp det lite senare ikväll.J JohanLun skrev:Spännande, vi ska göra det där och mycket mer, inom kort. (dra om allt tappvatten i källaren från ingående till panna och fram till kopplingarna där det går upp till övervåning (som är nyare)). Jag har hoppats på <2v och 20k i material, med lite tur 50k efter ROT... Är jag för optimistisk? Allt går "synligt" i tak. Tänkte göra håltagning i vägg själv där det behövs.
Alfredo skrev:
Hur kunde du få så mycket som 4260.50 i RUT-avdrag?C Christoffer L skrev:
Trevligt med ett inlägg som visar att inte alla hantverkare fläskar på och försöker luras! Personligen tror jag att det är minoriteten som gör det, men det är ju ofta de fallen som hittar hit.