42 711 läst ·
21 svar
43k läst
21 svar
Vad ska man tänka på vid köp av krysslaser?
Jag har en Quigo och en PLL 360 ”rotationslaser” och med din budget skulle jag råda dig till att titta på PLL 360 särskilt om du har Hornbach i närheten. De tar drygt 1400kr med ett helt ok stativ till. Det är såklart inte samma ljusstyrka eller precision som en blå Bosch men jag tycker nog att det är en prisvärd produkt. Quigon kan förresten vara till salu om du vill komma riktigt billigt undan. 
Kollar faktiskt på PLL360 också, så det är ett bättre väl enligt dig?B badtastex skrev:Jag har en Quigo och en PLL 360 ”rotationslaser” och med din budget skulle jag råda dig till att titta på PLL 360 särskilt om du har Hornbach i närheten. De tar drygt 1400kr med ett helt ok stativ till. Det är såklart inte samma ljusstyrka eller precision som en blå Bosch men jag tycker nog att det är en prisvärd produkt. Quigon kan förresten vara till salu om du vill komma riktigt billigt undan.![]()
För min del fick jag plötsligt behovet med rotation (rikta innertak) och då köpte jag PLL 360, nu känns därför quigon lite överflödig. Föera funktioner i samma pryl känns ju helt klart bättre.
Får bli en PLL360 då, inte så många kronor att jag ska orkar fundera över köpet desto mer.B badtastex skrev:
Klicka här för att svara