Jag och min sambo har byggt oss ett bord utav stora fina plankor.
Vi har dock svårt att bestämma oss vad vi ska behandla bordet med för färg/bets.
Vad ska vi måla det med för att det ska se ut som äldre plankor? Får gärna gå åt det varmare hållet så att det inte blir för grått.