Jag och min sambo har byggt oss ett bord utav stora fina plankor.
Vi har dock svårt att bestämma oss vad vi ska behandla bordet med för färg/bets.
Vad ska vi måla det med för att det ska se ut som äldre plankor? Får gärna gå åt det varmare hållet så att det inte blir för grått.
 
  • Hembyggt träbord av plankor i verkstad med betraktare i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Te och sen olja/vax
 
Jag har varit nyfiken på att prova med te. Har du gjort det själv någon gång och vet att det blir bra? :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.