Lägg upp bilder på vad ni samlar på 
Jepp. Kan hålla dem borta en liten stund iallafall 
En gång i tiden var det elefanter, hade flera hundra, de flesta i ett par vitrinskåp. När vi målade om vardagsrummet lev de nerplockade och sedan orkade jag aldrig plocka upp dem, utan sålde dem på loppis. Nu samlar jag på whiskey och muminporslin istället. Det förra för att det passar i vitrinskåpen och är gott, och bra presenter från pappa, det senare för att man får muminmuggar på blodgivningen och då tycker döttrarna at detär kul att köpa till fler grejer, som glöggmuggar, tekanna och sådant.
Inget av intresse för min del, anser att pyroteknik inte har med fotboll att göra.
Tack samlat i ca 15 år med min tvillingbror Teddy
Förvaras mörkt och vanlig rumstemperatur.elpaco skrev:
Dynamit tex har ju en tendens att ”oxidera” o bli instabilt och kan självantända.








