Avslutat hockeyn, surfar på forumet, räknar på alternativ till värme på öv. Nödlösningen med elradiatorer måste åtgärdas - på nåt sätt, fast det är ruskigt bekvämt och alla får bestämma själva vilken temp de vill ha i sovrummen. (Själv kör jag avstängt för det mesta, gillar när det blir lite krispigt på täcket
Har varit sjuk en dryg vecka nu, tack o lov för forumet och alla tips och idéer man kan få del av!
Kjell G
Har varit sjuk en dryg vecka nu, tack o lov för forumet och alla tips och idéer man kan få del av!
Kjell G
Lyssnar på en ljudbok
Jag har precis tömt en balja kaffe.
Planerar kvällens mat (blir nog kyckling och rosépepparsås och någon potatis i ugn) samtidigt som jag försöker få ihop en (sista?!) VVS-beställning.
Svårt med tanke på vad risig multitasking jag har. :blushing:
Snart ska jag åka och handla, lite mat, långkalsonger och så kanske det slinker med hem 6 st lysrörsarmaturer också, vem vet?
Planerar kvällens mat (blir nog kyckling och rosépepparsås och någon potatis i ugn) samtidigt som jag försöker få ihop en (sista?!) VVS-beställning.
Svårt med tanke på vad risig multitasking jag har. :blushing:
Snart ska jag åka och handla, lite mat, långkalsonger och så kanske det slinker med hem 6 st lysrörsarmaturer också, vem vet?
Administrator
· Skåne
· 7 801 inlägg
Bakade en kladdkaka när barnen kom hem från skolan och vi har just ätit den i växthuset. Sol här idag! Vägen från växthuset till köket går förbi mitt kontor så jag råkade gå förbi datorn ...
Två formar med mjuk pepparkaka i ugnen nu, klara om en halvtimme.
Sen tar matlagningen vid, det blir rostade rotfrukter i ugn till kycklingen. Gud vad jag slår på stort idag?
VVS-beställningen inte klar!
Varför göra något idag som går att skjuta upp? :O
Sen tar matlagningen vid, det blir rostade rotfrukter i ugn till kycklingen. Gud vad jag slår på stort idag?
VVS-beställningen inte klar!
Varför göra något idag som går att skjuta upp? :O
Slutade tidigt idag så jag är igång med att sätta spårdosor i källarväggarna för kommande nyinstallationer av el - Nått skall man ju göra medans man väntar på att frugan skall komma hem från jobbet och kasta ihop någon form av föda!
Administrator
· Skåne
· 7 801 inlägg
Jag ska baka mandelpotatis i ugn med lövbiff, på beställning av äldste sonen som är en stor köttätare. Själv hade jag kunnat äta fisk varje dag. Men jag tror jag tar en cykeltur till Alnarp först. Ska jag få med mig Per idag tro?