http://www.jula.se/proffsstotta-50-145-290-cm-125260
Fast den är rätt kass (glider ihop ibland), det finns en annan model (röd) där man skruvar på stängen som är bättre.
Fast den är rätt kass (glider ihop ibland), det finns en annan model (röd) där man skruvar på stängen som är bättre.
Biltema har en också, de kallar den för takstötta, utifrån bilderna så tror jag att det var stöttan från biltema jag gillade mest.
Produkter som diskuteras: "takstötta"
Takstötta 1,6-2,9 meter Wolfcraft
Vid enmansjobb eller jobb med större skivor
479 kr inkl moms
Läs mer
På byggena kallas en sån för "kärring". Ingen skulle veta vad som menas om någon annan benämning skulle sägas.
Det är som att komma in till en bilverkstad och fråga efter en "montörsvagn", trots att det är det riktiga namnet, så skulle ingen förstå vad man menar. Alla vet ju att en sån "vagn" kallas för h......
Det är som att komma in till en bilverkstad och fråga efter en "montörsvagn", trots att det är det riktiga namnet, så skulle ingen förstå vad man menar. Alla vet ju att en sån "vagn" kallas för h......
Ett och annat förvirrat samtal har utspelat sig när någon "respektive" ringt till verkstan när polaren är fullt upptagen under bilen, och jag svarat med "han ligger på h***n just nu, kan han ringa tillbaks senare?".Tyresö skrev:
Ta och hyr en sån här när du ska sätta takgipsen, kommer underlätta mycket mer än en takstötta.ryabacken skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden