Astrit #1 Medlem · 23 inlägg 1 maj 2020 18:02 Astrit Medlem 23 inlägg 1 maj 2020 18:02 #1 Hej behöver köpa flera men svårt att hitta samma häck som jag har för jag vet inte vad den heter. . Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #häck
Claes Sörmland #2 Medlem · 33 369 inlägg 1 maj 2020 18:09 Claes Sörmland Medlem 33 369 inlägg 1 maj 2020 18:09 #2 Det är en häggmispel av någon sort, Amelanchier. Troligen vanlig prakthäggmispel för det det inte ut som A. spicata (vanlig häggmispel) eller bärhäggmispel (A. ovalis)
Det är en häggmispel av någon sort, Amelanchier. Troligen vanlig prakthäggmispel för det det inte ut som A. spicata (vanlig häggmispel) eller bärhäggmispel (A. ovalis)
Astrit #3 Medlem · 23 inlägg 1 maj 2020 21:03 Astrit Medlem 23 inlägg 1 maj 2020 21:03 #3 Claes Sörmland skrev: Det är en häggmispel av någon sort, Amelanchier. Troligen vanlig prakthäggmispel för det det inte ut som A. spicata (vanlig häggmispel) eller bärhäggmispel (A. ovalis) Tack för svaret ska googla om jag kan hitta något.
Claes Sörmland skrev: Det är en häggmispel av någon sort, Amelanchier. Troligen vanlig prakthäggmispel för det det inte ut som A. spicata (vanlig häggmispel) eller bärhäggmispel (A. ovalis) Tack för svaret ska googla om jag kan hitta något.