Vi har planer på att komma igång med vårat byggande till nästa höst och funderar lite på det här med värmepump.
Vilket märke och kapacitet har ni valt?
Varmvattenberedare på 170 L?
Villan är ca 140 kvm stor enplan, med golvvärme.
Web adresser tester och info tar jag gärna del av, Mvh Martin