Mr.Bjork skrev:
Vi har planer på att komma igång med vårat byggande till nästa höst och funderar lite på det här med värmepump.

Vilket märke och kapacitet har ni valt?
Varmvattenberedare på 170 L?
Villan är ca 140 kvm stor enplan, med golvvärme.

Web adresser tester och info tar jag gärna del av, Mvh Martin
Om du skall bygga nytt så antar jag att du menar frånluftsvärmepump !?
ComfortZone har en frånluftsvärmepump som verkar intressant, speciellt i ett nytt välisolerat hus.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.