4 827 278 läst ·
33 457 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Platsbyggd bokhylla på gång. Bygger hemma efter mått, sen ska det passa på plats i dotterns lägenhet. Typ. Använder limfog, skruvar sektioner och binder ihop med plugg. Svårt att få allt att linjera men kommer att "fuska" vid montering genom att skråskruva några fasta hyllplan. Var tvungen att skapa lite rörelsemån på några pluggar och tvingar det lätt i rätt läge sen.
Tråkigt moment - grundmålning. Tar isär och slipar/målar och packar i "platta paket" för transport till Göteborg.
Runt dörröppningen här och ca 2,5m upp.
Tråkigt moment - grundmålning. Tar isär och slipar/målar och packar i "platta paket" för transport till Göteborg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Runt dörröppningen här och ca 2,5m upp.
Länge sedan senaste bikten!
Har jobbat i slowmotion hemmavid, men idag knackade jag ner sista delarna av vårat gamla 70kvm förråd så imorgon ska tigersågen få slakta ner lite takstolar som ligger på backen!
Han även hämta plåt detaljer och 450meter läkt till takbytet som påbörjas nästa vecka
Har jobbat i slowmotion hemmavid, men idag knackade jag ner sista delarna av vårat gamla 70kvm förråd så imorgon ska tigersågen få slakta ner lite takstolar som ligger på backen!
Han även hämta plåt detaljer och 450meter läkt till takbytet som påbörjas nästa vecka
Byggt tvmöbel
Nu har jag varit hos färghandlaren två gånger och på plats tycker jag att jag tar det mest vågade färger som finns men nu tycker jag de blir lite klena
Det är dem vita luckorna som kommer målas med strukturfärg.
Men vilken färg
Logga in
Skapa konto
Nu har jag varit hos färghandlaren två gånger och på plats tycker jag att jag tar det mest vågade färger som finns men nu tycker jag de blir lite klena
Det är dem vita luckorna som kommer målas med strukturfärg.
Men vilken färg
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Nr 2 eller 3 från höger!JKrister skrev:
Husägare
· Västernorrland
· 2 514 inlägg
Korvgubbe
Medlem
· Östergötland
· 1 464 inlägg
Korvgubbe
Medlem
- Östergötland
- 1 464 inlägg
Lägg en lastpall uppochned och dra den efter dig med ett rep så blir det bra. Man kan behöva tynga ned den något.
Att ta fram en padda tror jag inte på, det blir nog både ojämnt och alldeles för kompakt.
Att ta fram en padda tror jag inte på, det blir nog både ojämnt och alldeles för kompakt.