Drosen skrev:
Rät vinkel menar du. En rak vinkel finns inte :p.
Jo, en, 180 grader ;)

• Gilla
Bödde och 5 till
  • Laddar…
Goelette skrev:
[bild]
Gud vilken fin tapet. Vilken är det?

• Gilla
Goelette
  • Laddar…
Idag har jag köpt isolering men typiskt nog börjar det stänka lite regn. Lyckades få upp pressening över byggställningen så jag kan isolera trots lite regn.
Blev rätt mysigt under ställningen nu :)

S
Målat lite i garaget
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Byggde altan i regnet. Verkar som min slagskruvdragare gav upp (knappt 1 år gammal) :(.

image.jpg
Skapa konto

Fått fiber inblåst ännu en gång. Det är inte lätt det här med färger på ducten tydligen, violett var tydligen den nya blå :D

mexitegel skrev:
Fått fiber inblåst ännu en gång. Det är inte lätt det här med färger på ducten tydligen, violett var tydligen den nya blå :D
När de skulle blåsa in fiber hos farsan glömde de hålla fast i andra ändan, så han fick en härva på flera hundra meter fiber utanför köksdörren :banghead:

De har fortfarande inte lyckats blåsa i den igen, eftersom de redan antecknat i datasystemet att de gjort det och det går inte att backa den signeringen, och det går ju inte att ha två fiber i samma rör, även om det i verkligheten bara är en. Eller hur de motiverade sin oförmåga att blås om på tre månader. Alla grannarna kör redan sin anslutning, men för farsan säger de bara att de inte kan få någon signal?

• Gilla
Appendix och 3 till
  • Laddar…
Hm, det är så frustrerande när man använder IT-system som ursäkt. Man kan bli skogstokig för mindre. :(

Idag har jag satt wall cover, fogat akrylfog och spacklat listerna. Ska bli sååå skönt när detta projekt är över.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Fortsatt med fasaden men fick tråkigt nog avbryta då vi haft inbrott i båthuset och våran sprillans nya motor blev stulen.. Suck, sen har jag krånglat med polisanmälan och försäkring i 3 timmar:(

DSC_0768.jpg
Skapa konto

1460631038943.jpg
Skapa konto

Gipsat halva källaren.
Gick lättare att få upp skivorna på väggarna än att bära ner dom i källaren ;)

• Gilla
-RB- och 4 till
  • Laddar…
D09
En vända till tippen 😊👍😊

Knappt något folk alls där, måste varit paradiset 😇

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
holmberg87 skrev:
Fortsatt med fasaden men fick tråkigt nog avbryta då vi haft inbrott i båthuset och våran sprillans nya motor blev stulen.. Suck, sen har jag krånglat med polisanmälan och försäkring i 3 timmar:(
Det skulle funnits en ogilla-knapp här. Fy, vad trist.

• Gilla
Jumos
  • Laddar…
Jag har äntligen fått igång IP-telefonin. Telefoniboxen har skickats fram och tillbaka mellan mig och IP-telefonileverantören då den var felkonfigurerad från början. Sen behövde lite portar vidarebefordras genom routern. Men nu verkar det funka.

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Idag kom det paket. 1.3 tom golvvärme. Allt inburet. Som om inte det räckte åkte vi och kompletterade med lite golvspån och isolering.

Men det är så skönt att ha fått hit grejorna.

• Gilla
Jumos och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.