4 933 503 läst ·
33 989 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Javisst är det tillfredställande !! , blev lite chockad då jag har gått och sneglat på en multimaskin och får en förfrågan från min fru om jag inte vill ha en ? :eek:
Min fru har väl inte varit den drivande kraften precis när det gäller att köpa in nya verktyg och fylla på med i mitt lilla garage , fast det verkar som om hon lär sig.
Min fru har väl inte varit den drivande kraften precis när det gäller att köpa in nya verktyg och fylla på med i mitt lilla garage , fast det verkar som om hon lär sig.
Vänta några veckor så vet du snart vad hon gått o tänkt på oxå..Micro skrev:Javisst är det tillfredställande !! , blev lite chockad då jag har gått och sneglat på en multimaskin och får en förfrågan från min fru om jag inte vill ha en ? :eek:
Min fru har väl inte varit den drivande kraften precis när det gäller att köpa in nya verktyg och fylla på med i mitt lilla garage , fast det verkar som om hon lär sig.![]()
Ingen fara ... Hon fick nyligen bilen hon ville ha..
Vi har varit gifta i så många år så vi kan nog varandra utantill vid det här laget.
Och utan detta verktyg så kanske det hade skitit sig med den kommande renoveringen av vardagsrummet.
Vi har varit gifta i så många år så vi kan nog varandra utantill vid det här laget.
Och utan detta verktyg så kanske det hade skitit sig med den kommande renoveringen av vardagsrummet.
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 434 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Igår hade jag storslagna planer, slipa och lackera trappen till övervåningen, fortsätta med rördragning för installationer på dito, tömma pannan på aska och börja beskära äppelträd.
Men ack vad jag bedrog mig. För jag började med att gå ut och skotta blötsnö varpå jag insåg att febern inte lämnat kroppen utan bara dolts av ipren. (2 dm blötsnö är tungt!)
Andfådd som efter ett maraton blev det bara skottningen utförd igår. Får se om jag åtminstone orkar aska ur pannan idag..
Men ack vad jag bedrog mig. För jag började med att gå ut och skotta blötsnö varpå jag insåg att febern inte lämnat kroppen utan bara dolts av ipren. (2 dm blötsnö är tungt!)
Andfådd som efter ett maraton blev det bara skottningen utförd igår. Får se om jag åtminstone orkar aska ur pannan idag..
Jadå 😄👍🏼holmberg87 skrev:
Den håller nyfikna grannar, religösa missionärer och inbrottstjuvar och busungar borta 👍🏼
Edit
Sen så när man träffar en ny dam och hon stannar trots backen.. Ja. Då gillar hon mig på riktigt ha ha 😇
Redigerat:
Byggt en enorm vägg på 824x180mm. Blir precis lagom att sätta en dörr under. =)
Slipat lite spackel, bättrat på de sista ställena med spackel. Ska sätta väv i veckan så det kan målas i helgen.
Nu ska min bättre hälft jobba så barnen ska jagas istället.
Får släppa loss Roffe (robotdammsugaren) att dammsuga lite.
Slipat lite spackel, bättrat på de sista ställena med spackel. Ska sätta väv i veckan så det kan målas i helgen.
Nu ska min bättre hälft jobba så barnen ska jagas istället.
Får släppa loss Roffe (robotdammsugaren) att dammsuga lite.