4 827 474 läst ·
33 457 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Husägare
· Skåne
· 4 inlägg
Slipat och tvättat element inför målning
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En bild säger mer än 1000... ?
Somnade ovaggad igår, första halvmara distansen på 16mån avverkades igår fm.. Svor något när jag fick sendrag baksida lår medans jag klinkrade.. :|
Gjorde halva igår, fick ge upp pga mörker och usel belysning.
Beställde en Attack 80 imorse, innan jag körde på med andra halvan.
Ett steg närmare..
Redigerat:
Impulsköpte en ny pelletspanna, lyckades hitta en Thermia Biomatic+ 20 för 8000:- på Blocket. Tror jag behåller min gamla halvläckande kombiklump från sent 60-tal vintern ut dock.
Då vi närmar oss 0grader ute så kände jag det var dags att få grävt ner min vattenslang som "tillfälligt" legat ovan jord i något år. Hyrde såndäringa bilamaskin och hackade mig ner i ladugårdsgolvet.. Jevul vad med sten och givetvis en monsterstor sten just där jag ville förbi. Ena stålet fastnade.
Gav upp och försökte hacka mig genom på ett annat ställe i rummet. Får ta ledigt ifrån jobbet imorgon samt ringa in en grävmaskin. gah
Gav upp och försökte hacka mig genom på ett annat ställe i rummet. Får ta ledigt ifrån jobbet imorgon samt ringa in en grävmaskin. gah
Bra val! Jag köpte en begagnad, tog bort originalbrännaren och kör en Ecotec Bioline 20 i min!scim skrev:
Borrarn kom idag för att borra till bergvärme. De har lämnat alla maskiner tills imorgon då de fortsätter. Ser ut som skit här på gården i nuläget 
När ni ändå pratar begagnade pelletspannoor, är de lätta att sälja? Har en halvläckande grej som ska ut nu i och med bergvärmen nämligen!
När ni ändå pratar begagnade pelletspannoor, är de lätta att sälja? Har en halvläckande grej som ska ut nu i och med bergvärmen nämligen!