4 827 382 läst ·
33 457 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag gissar att det vore praktiskt omöjlig att ha självplock på öppna sopstationer, om det inte ändrats har Stockholms stads stationer öppet för alla, i vår kommun måste man vara medlem och ha passerkort för att komma in.
Alltså, ibland är ju det här med husägande lite roligt.... Och lite tröttsamt hur lågkompetent man kan känna sig. Allt som oftast...
Idag har jag dragit åt 15 skruvar idag. Nu slipper jag bli irriterad varje gång jag öppnar garagedörren. Som jag blivit i typ flera år utan att riktigt veta hur jag skulle laga det. Dra åt 15 skruvar. Jösses
Förtydligande: de 15 skruvarna var alltså gångjärnsfästena som jag drog åt. Det var inte mycket som behövdes för att rikta upp dörren!
Idag har jag dragit åt 15 skruvar idag. Nu slipper jag bli irriterad varje gång jag öppnar garagedörren. Som jag blivit i typ flera år utan att riktigt veta hur jag skulle laga det. Dra åt 15 skruvar. Jösses
Förtydligande: de 15 skruvarna var alltså gångjärnsfästena som jag drog åt. Det var inte mycket som behövdes för att rikta upp dörren!
Redigerat:
Hämtat upp nya byggställningen
Givetvis så kunde jag inte hålla mig från att börja montera
Fegade ur det sista när jag hörde mig själv tänka
" ska bara "
Så kvar är översta plattformen..
Rejälare stag mot väggen
Sen vågar jag kanske mig upp igen..
Edit
Nu kom öglorna som jag monterade vid husbygget till nytta igen
Lät de sitta kvar och målade över
Givetvis så kunde jag inte hålla mig från att börja montera