4 827 474 läst ·
33 457 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
I kväll gick det bättre med rörmokeriet
Om nån undrar över dragningen så har placeringen av maskiner och inredning ändrats sen jag sågade upp golvet.
Och som det stod i nån annan tråd "Tvingar kan man inte ha för många av" Termostaten till elementet totalhavererade i vintras, och sen dess regleras värmen med en snabbtving.
Och som det stod i nån annan tråd "Tvingar kan man inte ha för många av" Termostaten till elementet totalhavererade i vintras, och sen dess regleras värmen med en snabbtving.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kommit igång igen...
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 147 inlägg
Då var 5x30 plattan gjuten, 8 timmar tog det.
Här är blandaren in action. Batongen kroknade..
https://www.facebook.com/groups/380111382177930/?fref=nf
Själv är jag nedskiten med betong från topp till tå efter att ha stått vid blandaren hela dagen, ett riktigt proffs...
Här är blandaren in action. Batongen kroknade..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.facebook.com/groups/380111382177930/?fref=nf
Själv är jag nedskiten med betong från topp till tå efter att ha stått vid blandaren hela dagen, ett riktigt proffs...
Så Coolt. Jag kikade in på FB och kollade uppstartsfilmen av traktorn, grymaste film jag sett på länge.Bo.Siltberg skrev:
Ge skönheten lite mer luft i framdäcket och ge den en kram från migBo.Siltberg skrev:
Inte dåligt sotis på dina leksaker :wow:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 147 inlägg
Försökte faktiskt filma dagens uppstart, men tröttnade efter ett BRA tag...och precis då tyckte traktorn det var dags att hosta igång så jag missade. Hade blivit en bra film med rykande batteri, glödande startkablar, mycket rök både här och där. 
Detta lär vara den enda (antika) traktor som orkar driva en 1-kubiksblandare.
Detta lär vara den enda (antika) traktor som orkar driva en 1-kubiksblandare.
När jag klickar på länken så får jag bara upp en inloggningsrutaBo.Siltberg skrev:
Om det vore så välfremax skrev:
Jag har lärt mig att inte röra behållaren till vattenfiltret medan den kör en rening
Den suger inte upp vattnet ur kaliumpregmangatbehållaren så jag tog loss flottör etc och gick ut för att göra rent den..
Sen hörde jag något som lät lite annorlunda och gick in för att kolla :x
La upp en bild på Facebook med kommentaren
# känslanmanfårnärmanstyckatnågonochråkarläggauppenbildpåfejjanavmisstag
Så nu väntar jag på konstaplarna som ska få hjälpa mig att städa upp den här röran