4 828 507 läst ·
33 460 svar
4829k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 178 inlägg
Fick min idag - posten och BH kan man lita på 
Jag har fått nockpannorna på plats, samt återställt takpannorna efter där jag gått..
Bara stuprören kvar så är taket klaRrRrt.
Återvände till väggpanelen och skulle slutföra ett hörn, dom målade brädorna som väntat hade slått sig bortom hopp. Installerade gångjärn till porten.
Klippt gräsmattor.
Bara stuprören kvar så är taket klaRrRrt.
Återvände till väggpanelen och skulle slutföra ett hörn, dom målade brädorna som väntat hade slått sig bortom hopp. Installerade gångjärn till porten.
Klippt gräsmattor.
Efter tre års tjat och en spark i röven av en fin t-shirt i lådan så fick frun äntligen sitt planteringsbord. Spill från grannens altan samt en bit formplyfa och fyra nya gångjärn.
(Turen till Hornbach igår slutade med att hon ville köpa nått skräpbord avsedd för ändamålet - Efter en liten granskning och skak-test dömde jag ut skräpet... )
(Turen till Hornbach igår slutade med att hon ville köpa nått skräpbord avsedd för ändamålet - Efter en liten granskning och skak-test dömde jag ut skräpet... )
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Beställt fönsterbleck och fotplåt. Hämtat virke till salningen, kapat upp denna och grundmålat, hyvlat ner glaslister för att passa de nya kassetterna och grundmålat även dessa.
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Ser bra och välgjort utslacker skrev:
Jag tror jag förstår vilket "skräpbord" du ratade. Det dög väl knappt till att tända grillen med.
Där ser man vad en spark och en T-shirt kan göra.
(Väntar med bävan på att min tröja skall komma