Hur får man tag i en sån t shirt 😮

Man får skriva en massa onödiga inlägg som jag och de flesta andra i den här tråden gör :)

• Gilla
dthompa och 3 till
  • Laddar…
Aha ok då är det ju bara att börja 👍🏻

Ingen "tisha" här heller.....än :)

Fick min idag - posten och BH kan man lita på :thumbup:

• Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
Väntar på min ja med ��
Letat efter verktyg idag, min spik picka har gett upp, tänk att när man söker verktyg finner man aldrig nå, men när plånboken ekar tom så haglar erbjudanden in

Y
Jag har fått nockpannorna på plats, samt återställt takpannorna efter där jag gått..
Bara stuprören kvar så är taket klaRrRrt.

Återvände till väggpanelen och skulle slutföra ett hörn, dom målade brädorna som väntat hade slått sig bortom hopp. Installerade gångjärn till porten.

Klippt gräsmattor.

D09
Krattat ihop vägen, fått bort en hög kant som iofs fyllde en funktion i vintras...

Förhoppningsvis hinner jag padda den innan himmlen öppnar sig ;)

Beställt mera vedsäckar :)

Börjat att lyfta upp alla plattor som har legat sedan 1976 förmodligen och rensat djungeln som växer mellan dem för att sedan lägga tillbaka dem.

Efter tre års tjat och en spark i röven av en fin t-shirt i lådan så fick frun äntligen sitt planteringsbord. Spill från grannens altan samt en bit formplyfa och fyra nya gångjärn.
(Turen till Hornbach igår slutade med att hon ville köpa nått skräpbord avsedd för ändamålet - Efter en liten granskning och skak-test dömde jag ut skräpet... )

IMG_0924.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_0925.jpg
Skapa konto
11392829_10153005584868721_6395573283171343440_n.jpg
Skapa konto

• Gilla
Kjell_G och 4 till
  • Laddar…
Beställt fönsterbleck och fotplåt. Hämtat virke till salningen, kapat upp denna och grundmålat, hyvlat ner glaslister för att passa de nya kassetterna och grundmålat även dessa.

slacker skrev:
Efter tre års tjat och en spark i röven av en fin t-shirt i lådan så fick frun äntligen sitt planteringsbord. Spill från grannens altan samt en bit formplyfa och fyra nya gångjärn...
Ser bra och välgjort ut :thumbup:

Jag tror jag förstår vilket "skräpbord" du ratade. Det dög väl knappt till att tända grillen med.

Där ser man vad en spark och en T-shirt kan göra.

(Väntar med bävan på att min tröja skall komma :confused: )

• Gilla
slacker
  • Laddar…
image.jpg
Skapa konto

poolgöra en vårdag.

Redigerat av moderator:
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
image.jpg
Skapa konto

Börjat måla på huset idag. Får passa på när det är sol.

D09
Paddat vägen

Har nog haft sönder paddan... Motorn går men den slår inte.. * snyft * inget rår på backen...

Tog fram röjsågen istället och körde ner (o)gräset..

Hämtade en vända ved med :)

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.