Yrrol skrev:
Jag hittade min stege som jag länge trott mig hade kastat eller fått stulen... :p
Ja, dom är lömska de där små rackarna till att försvinna.... ;) ;) ;)

Korvgubbe
Du får börja behandla din gårdstomte lite bättre Yrrol, så ska du se att verktygen slutar försvinna. ;)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Flytspackling i badrum, check! :)
Tänkte dokumentera färdigt fall med lasern placerad i golvbrunnen, så som jag såg någon annan här göra, men min gröna Bosch går inte ner i brunnen. Testade iaf med boll som snällt rullar ner i brunnen, så det verkar som jag lyckats. Gjorde fall 1:50 i duschhörnet och ca 1:100 i resten av rummet.

Edit: lagt till bildbevis. Notera spången, så jag inte behövde klafsa omkring...

Redigerat:
b8q skrev:
...Testade iaf med boll som snällt rullar ner i brunnen, så det verkar som jag lyckats...
Perfekt för att träna puttar alltså, om du spelar golf :)

KnockOnWood skrev:
Perfekt för att träna puttar alltså, om du spelar golf :)
Ja, hole in one varje gång!

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
D09
Förutom monterat upp en tv i tösens rum så har vi hunnit med cirkus på heden, lekpark i slottskogen och nu koma i soffan :)

koma i soffan
Nu har nog den automatiska rättstavningen varit framme igen ;)

Det tror jag inte va? :)

Aj då, tror du att det kan vara så allvarligt :p

Nåväl,
där uppe innanför pärleporten står 72 nytillverkade motorsågar och väntar på vår käre martyr D09.

• Gilla
kulle
  • Laddar…
Nu kan vi ju hoppas att han hämtar sig från koman. Det skulle ju kunna vara mat-koma som jag får nån gång i månaden är frugan gör för god mat (eller svärmor) ;)

D09
Ingen fara. Det var endast en kontrollerad koma och jag är strax ute i blåsten för att rasta vovven :)

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Skruvat upp en ny taklampa i hallen, eller har börjat på det i alla fall.

Kört ett helt lass med skräp från garaget - och ställt dit en moped...

Det fanns planer, men istället har jag med blygsam framgång försökt rengöra en brunstadfåtölj i fårull från kattskit.

Tur för katten att den har 9 liv, jag räknade ner ett par stycken idag....

• Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.