@Ullberg och @KoW
Kantlisterna som jag strök på är inte de tunna klena som man köper i bygghandeln, ikea eller andra ställen.
Självklart gjorde vi lite enkla hållfasthetstester och de sitter som berget, fick loss den med ganska stor möda på testbitarna. Tillsammans med att parkettskivorna är rikligt limmade med PL600 så är jag inte oroad.

Men tiden får se, skulle det skita sig om några år så har jag kvar 30m :)

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Lägger på betongpannor på friggeboden. Tungt att lyfta upp dom på taket! ;) Skönt väder helt klart! ImageUploadedByByggahus.se1398273658.006949.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• ImageUploadedByByggahus.se1398273605.052768.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Hemmakatten
@gadu^ Vad är det för lister på vangstyckena som ska dit? Jag tycker trappan ser ut att vara helt klar. Mycket snyggt med naturfärgat och vitt för övrigt.

Kommit hem efter en vecka i New York idag. Så det blev bara spackling av badrumstaket, efter läggningen av trötta barn. Lite lagom jetlaggad är jag förstås, så jag är spänd på att se resultatet i morgon :)

-RB- skrev:
Kommit hem efter en vecka i New York idag...
Nytt Seinfield-avsnitt på gång då :D

Monterat 3st C-profiler på mina dörrar...

KnockOnWood skrev:
Nytt Seinfield-avsnitt på gång då :D
Det vet jag inget om. Har de inte lagt ner den serien?

;)

Hemmakatten skrev:
@gadu^ Vad är det för lister på vangstyckena som ska dit? Jag tycker trappan ser ut att vara helt klar. Mycket snyggt med naturfärgat och vitt för övrigt.
Det är en glipa mellan vangstycke och vägg högre upp i trappan.

D09
Skapat iordning grusbacken

Enligt tidigare erfarenheter kommer det komma ett monsunregn inom 3 dar och ta med sig allt material

Edit

Några murstenar åkte på plats med :)

Redigerat:
Stått på vedbacken i några dagar men räknar med att bli klar i kväll, det firas med att jobba några nattskift på det:wow:

1. Ett jättelass skräp till åvcn.
2. Städat garaget
3. Bytt däck på två bilar
4. Tvättat däck till två bilar
5. Tvättat två bilar.

Akahigi
Drog på algdödare över hela altanen. Målat lister. Varit på färgaffären.

5 vändor till tippen med resterna av det gamla badrummet...passar på att byta ut bjälklagsfyllningen från 36 av murbruk etc mot eps. Men j*kla vad allt gammalt bruk vägde...

• Gilla
-RB-
  • Laddar…
Klippt gräs och svurit åt gräsklipparen som la av efter halva gräsmattan..

olofh skrev:
5 vändor till tippen med resterna av det gamla badrummet...passar på att byta ut bjälklagsfyllningen från 36 av murbruk etc mot eps. Men j*kla vad allt gammalt bruk vägde...
Been there. Done that. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.