4 933 504 läst ·
33 989 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Ställt ut lite prylar som togs in i garaget inför stormen, staplat om en liten fuskstaplad vedhög som havererade i blåsten, slängt mög från källaren samt svetsat lite stag till balkongräcket. Återstår sex hål sedan kan skiten åka till galv.
Just det, sanerat ugnen på ett par decileter gåsflott samt liknande behandling av övriga köket. Trots att jag vädrat hela dagen luktar det fortfarande gås i hela huset
Just det, sanerat ugnen på ett par decileter gåsflott samt liknande behandling av övriga köket. Trots att jag vädrat hela dagen luktar det fortfarande gås i hela huset
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Du är tidigt ute, det är ju inte Mårten förrän om en vecka i morgon.phl skrev:
Har du förresten sett rubriken i dagens ATL:
Skånska gäss förgås
http://www.atl.nu/lantbruk/sk-nska-g-ss-f-rg-s
Jag tog mig i kragen och slängde alla blandade skruv 😄😄😄Montören skrev:
Känns faktiskt lite bättre än att spara allt "kan vara bra o ha"
Det har ju bara tagit plats på hyllan.. Egh några år 😳
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
En lugn dag. Skruvade ur en säkring och satte tillbaks den igen. Bara för att boota om ett skymningsrelä som fått en knäpp pga en nyinstallerad halogenstrålkastare. Nästa helg ska jag flytta reläet till ett bättre ställe (om det inte regnar)
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Var till byggmax igår och köpte spikplåtar och ankarspik, som jag släppte av hos min far som bygger takstolar till min nya friggebod, hittils har jag inte lagt en spänn på virke, har haft tur och fått virke som passade bra till friggeboden. Dock har jag köpt nya betongpannor av en snubbe för 500kr och betong och plintskor från byggmax.