4 933 365 läst ·
33 989 svar
4933k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inget allvarligt får man hoppas.xdigger skrev:I lördags gjorde jag klart elen i pannrummet. Blev sjuk på kvällen och inlagd på sjukhus i måndags, därför ni sluppit mig här.Är nu hemma och sjukskriven i 3 veckor så imorgon kommer far med mitt nya pelletsförråd som han byggt åt mig så ska vi rensa ut lite skit från pannrummet och mecka dit det nya förrådet, ska bli skönt att kunna fylla i en hel pall åt gången.
Tänk på pumpen
Gött att det börjar ta sig
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Krya på dig Xdigger!
Tur att du inte är sämre än att du kan skriva och läsa på Bygga Hus
Tur att du inte är sämre än att du kan skriva och läsa på Bygga Hus
Ursäkta lite OT: Alltså, jag gör inte alls så mycket som alla andra här som verkar hinna så mycket, tycker mest att jag ligger på latsidan. Dock så har jag känt mig mycket stressad och stressar helt i onödan många gånger, denna gången kände jag mig mycket stressad bara ett par timmar innan, det borde vara en liten varningsklocka när man vräker i sig en kebabtallrik på under 6 minuter, för att jaga vidare, jag reflekterade över att jag var stressad och undrade själv varför. Fick en tunntarmsinflammation på grund av långvarig och utdragen stress och får nu bara äta skonmat som det heter, typ mjuk mat. Min stress har gjort att jag inte orkat mer än att sitta i soffan och dega om kvällarna och fundera och älta, jag har haft för mycket tryck på mig från alla möjliga håll. Ta det lugnt alla, detta vill ni inte vara med om och tänk på att njuta av livet också.
Far kommer få jobba och jag kommer peka med hela handen, så tänker jag lägga upp arbetet.
Tack för omtankarna!
Far kommer få jobba och jag kommer peka med hela handen, så tänker jag lägga upp arbetet.
Tack för omtankarna!
Usch, slarva inte med vilan nu och börjar omgivningen stressa dig så bit till rejält!xdigger skrev:Ursäkta lite OT: Alltså, jag gör inte alls så mycket som alla andra här som verkar hinna så mycket, tycker mest att jag ligger på latsidan. Dock så har jag känt mig mycket stressad och stressar helt i onödan många gånger, denna gången kände jag mig mycket stressad bara ett par timmar innan, det borde vara en liten varningsklocka när man vräker i sig en kebabtallrik på under 6 minuter, för att jaga vidare, jag reflekterade över att jag var stressad och undrade själv varför. Fick en tunntarmsinflammation på grund av långvarig och utdragen stress och får nu bara äta skonmat som det heter, typ mjuk mat. Min stress har gjort att jag inte orkat mer än att sitta i soffan och dega om kvällarna och fundera och älta, jag har haft för mycket tryck på mig från alla möjliga håll. Ta det lugnt alla, detta vill ni inte vara med om och tänk på att njuta av livet också.
Tack för omtankarna!![]()
Det är ingen som tackar en för att man pajar sin kropp, jo iofs kanske en torsk men sånt jobb har du väl inte?
Spacklat en vända till igen på övervåningen. Lite slip imorgon så kan det nog även bli lite färg på väggarna imorgon 😃
Jag har även provmonterat en 10W LED-strålkastare på balkongen som lyser upp innertaket. Lyser riktigt bra redan och kommer bli ännu bättre med två.
Varför kan man inte ladda upp bilder via Tapatalk? Hade tänkt att bjuda på en bild nämligen.
Jag har även provmonterat en 10W LED-strålkastare på balkongen som lyser upp innertaket. Lyser riktigt bra redan och kommer bli ännu bättre med två.
Varför kan man inte ladda upp bilder via Tapatalk? Hade tänkt att bjuda på en bild nämligen.
Hobbyelektriker
· E
· 15 400 inlägg
Köpt mer rörsmåskrammel till rörmokeriprojektet samt en flara whisky.
Avinstallera appen och installera om den igeniSnobben skrev:Spacklat en vända till igen på övervåningen. Lite slip imorgon så kan det nog även bli lite färg på väggarna imorgon 😃
Nu väntar vi på bilden
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
...Givet att du har betalversionen av tapatalk, har du gratisvarianten har tapatalk spärrat det enligt:D09 skrev:
http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/221600-gar-ej-ladda-upp-bilder-i-appen.html
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Bra att du hittade ett sätt att ladda upp iaf.iSnobben skrev:
Behöver du verkligen mer ljus? Det ser väldigt ljust ut på bilden (kan ju iof vara ljusevaluering el. bildbehandling i kameran / mobilen), hur ser det ut inifrån, lyser det upp även där?
/U