4 826 813 läst ·
33 456 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Börjat gipsa och konkat hem ett element jag fick på jobbet. Ska nog fungera bra i garaget 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
i vaskskåpet kommer jag fylla ut tomrummet med plyfa. Men till de flesta andra så sitter uttaget dikt väggen och sågar en fyrkant i skåpet tror jag. Har inte helt bestämt mig änrichardtenggren skrev:
Glömt lägga upp bilder på färdigt kök.Lexington skrev:
Nu har vi bott i det i snart två veckor, det enda som ska göras är att svepningen runt skorstenen till fläkten ska bytas, den vi fick var till en 80 fläkt och vi har en 60, så lite smalare.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Sen ska vi nog ha in lite fler spottar (2 st), lite mer inredning, nytt köksbord och en lampa över detta, men vi får bo in oss först.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Snyggt! Vad blev det för skensystem?Lexington skrev:
Glömt lägga upp bilder på färdigt kök.
Nu har vi bott i det i snart två veckor, det enda som ska göras är att svepningen runt skorstenen till fläkten ska bytas, den vi fick var till en 80 fläkt och vi har en 60, så lite smalare.
[bild]
[bild]
[bild]
Sen ska vi nog ha in lite fler spottar (2 st), lite mer inredning, nytt köksbord och en lampa över detta, men vi får bo in oss först.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Snyggt, golvet påminner om det jag la in i vintras, vad är det för något?Lexington skrev:
Glömt lägga upp bilder på färdigt kök.
[bild]
[bild]
[bild]
Huset består ju inte av bara nyköpta nyproducerade komponenter.
4 fönster på ÖV var 40-50år gamla, som sen befanns vara ett ganska kasst val.
Så förra året hittade 2 begagnade, men nya, vridfönster, köpte och bytte på ena gaveln.
För ett par månader sen hittade jag 2 ordentligt begagnade i rätt storlek och rätt pris.
Nu har jag slipat, och ska börja måla dessa 40-50år gamla (även dessa), vem vet, de kanske överlever till sin 100års-dag.
4 fönster på ÖV var 40-50år gamla, som sen befanns vara ett ganska kasst val.
Så förra året hittade 2 begagnade, men nya, vridfönster, köpte och bytte på ena gaveln.
För ett par månader sen hittade jag 2 ordentligt begagnade i rätt storlek och rätt pris.
Nu har jag slipat, och ska börja måla dessa 40-50år gamla (även dessa), vem vet, de kanske överlever till sin 100års-dag.
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Trelleborg
· 697 inlägg
Har två träd som har klippts som pil en gång i tiden och därför börjat ruttna i undre delen av kronan
Fick fällt det ena idag
Hunden hittade en fin sittplats
Fick fällt det ena idag
Hunden hittade en fin sittplats