Ambitiöst och snyggt!
Jag som tyckte det var ambitiöst att göra hörnen av två panelbrädor som gerades och limmades med dominos…
Den tanken slog mig också. Men det här gick också bra. Enda är att gubbarna på sågverket skulle troligen mörda mig om dom bara visste. Blir dock en jvla massa spill. Men nu får det kapas upp och eldas för att hålla lite värme i vinter.
Jag tycker Ballingslöv har fin stil på köken. Det där kommer se jättefint ut färdigt. Vad blir det för bänkskiva?
Har ni friskluftsventil i köket?
Bänkskivan blir någon komposit som liknar någon beige-grå kalksten, fråga inte vad den heter Ska tåla allt!
Suttit en ventil där innan men igensatt.
När vi flyttade in i huset va det dåligt med ventilation överallt, tagit upp en i varje rum nu, tyckte dock det va dumt i köket men frun insisterade!
Ja, det är väl så man gör? Endast golv under diskmaskin, kyl o frys. Eller vad tänker du?
Jag tänkte mer på ordningen, men har nog inte funderat så mycket på det. I de fall jag monterat kök innan har ju golvet redan varit där så.
Har inte bestämt själv hur jag ska göra, vi kör ju på massivt trägolv, så det känns smidigast att lägga det innan stommarna är på plats. Sen kanske jag inte lägger det under stommarna, utan kör på plyfa där för att få samma nivå.
Hur mycket har ni flyttat ut köket? Tänkte flytta ut vårt ca 100
Hur kommer det bli runt fönstren? Ser ut som att skåpen redan täcker för. Kommer ni åt att fodra osv? (..och att öppna fönstren ens? Bilderna kanske förvirrar mig på nåt sätt? )
Hur kommer det bli runt fönstren? Ser ut som att skåpen redan täcker för. Kommer ni åt att fodra osv? (..och att öppna fönstren ens? Bilderna kanske förvirrar mig på nåt sätt? )
fönstren hamnar något under skåp/bänkskiva, bänkskivan kommer gå upp 5 cm på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
kommer bli tajt med handtag men finns någon cm till godo!