4 827 239 läst ·
33 457 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
I "min" region regerar Dalasågarna tillsammans med Gällö, Stora och Setra. Södra göre sig icke besvär.Ramnemark skrev:
Södra finns kvar, den ekonomiska föreningen. Det är vad man brukar benämna som Södra. De är mycket livskraftiga. Menar du att s-Wood köpte en del?W Willewonka skrev:
Märkligt Hade nämligen södra som leverantör av lister och invändig panel, det vi fick till oss va att s-Wood köpte upp södra. Stod s-Wood på alla paket och etiketter. Kan de va så att de bara köpte upp ”list avdelningen”?Ramnemark skrev:
Lister, innepanel och "alla" andra inomhusprodukter försvann väl?!W Willewonka skrev:
Har börjat måla om vår gamla bagarstuga, jag hittade en sprupistol på Jula som klarar Faluröd. Man blandar i ca 20% vatten så är det bara att sptuta på. Dörren ska tjäras och fönster målas. Ska sätta en hängränna på plats så får det duga i 100 år till 
Tröskeln skulle nog behöva bytas, men det får väl nästa ägare kämpa med någon gång i framtiden tänker jag.
Tröskeln skulle nog behöva bytas, men det får väl nästa ägare kämpa med någon gång i framtiden tänker jag.
Logga in
Skapa konto
Nu ska den bort, i väntan på grävmaskinen kan jag ägna lite tid åt andra projekt, som att riva trappan exempelvis. Lite mer fundersam på hur jag ska riva själva "plattformen" som ju sitter fast i huset. Några tankar?