4 827 211 läst ·
33 457 svar
4827k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Hmm, undra om man kan spräcka en sån där med krutpatroner a'la simplex. Jag har kört en del i berg och sten, men inte i betong, borde ju funka det med, man får nog gå ner lite i laddning bara. Får nog testas någon gångMTech skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här har vi precis lyckats och få trappen ifrån huset och vält den upp och ner! 3,5tonarn lyfte i bakkant flera ggr innan vi lyckades och flytta den:x
Idag regnade det så jag flyttade in bilmaskinen och bilade bort golvbrunnen i tvättstugan! Till min stora lycka har jag köpt en vanlig golvbrunn men det jag skulle köpt var en såkallad ROTbrunn
Och i morgon har väl alla byggvaruhus stängt?
Funderar på om man skulle knåpat ihop en projektråd under socialt? Om det finns intresse att läsa om hur jag river och härjar i vårat 70tals hus
Trädgårds-vin är inte att underskatta.
Det är perfekt när man tycker man gjort något bra.
Bara hinka i sig några glas så ser det ännu bättre ut.
Sen blir man så trött så man inte orkar göra mer den dan utan måste fortsätta dan efter, med trädgårdsvin alltså
Det är perfekt när man tycker man gjort något bra.
Bara hinka i sig några glas så ser det ännu bättre ut.
Sen blir man så trött så man inte orkar göra mer den dan utan måste fortsätta dan efter, med trädgårdsvin alltså
Rivit en ful vägg som var en rest av något som satt för trappan till övervåningen. Dörren rök förra sommaren.
* Städat ett rum jag planerar göra till mörkrum åt damen.
* Tagit bort en hög stubbe med hjälp av traktorn.
* Kört två kärror med skräp till återvinning, från uppfarten samt finkrattat den.
* Beställt en firma till färdigställa badrummet.
* Tagit bort en hög stubbe med hjälp av traktorn.
* Kört två kärror med skräp till återvinning, från uppfarten samt finkrattat den.
* Beställt en firma till färdigställa badrummet.
Medlem
· Västragötaland
· 1 035 inlägg
Lagt stora klinkers på hallgolvet. Spacklat vardagsrummet på övervåningen. Behandlat bänkskivorna med hårdvaxolja (tack byggahus för tipset om märket). Varit på återvinningen och kastat en släpkärra full med skräp (har snart kastat ett helt hus i rester och emallage). Imorgon blir lite lugnare.